szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A McDonald´s bejelentette, hogy amerikai üzleteiben dolgozó munkatársai neves divattervezők kreálta egyenruhát viselnek a jövőben.

A megbízásra sokan pályáznak, a cégnél a legesélyesebbek egyikének Giorgio Armani olasz divattervezőt tartják - olvasható a Lenta című orosz hírportálon.

A cég vezetői olyan uniformist szánnak alkalmazottainak, amelyet azok munkahelyen kívül is szívesen viselnek. Az új, formatervezett egyenruha egyébként része annak a PR-stratégiának, amellyel a McDonald´s igyekszik megváltoztatni a közvélekedést, miszerint a cég egészségtelen ételeket kínál a vendégeknek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Világ

Gyermekek a McDonald’s célkeresztjében

A gyorsétteremlánc kampányai ezentúl fokozottan a gyermekeket célozzák majd, a promóció fő üzenete azonban az elhízás elleni küzdelem lesz - állítja a vállalat marketingvezetője.