szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Április elsején a világon mindenki bolondok napi poénokkal támadott, de a legütősebbet alighanem az új-zélandi BMW márkaképviselet dobta. Aki bevállalta, hogy esetleg teljesen hülyének nézik, egy vadonatúj 1-essel hagyhatta el a kereskedést: egy fiatal hölgy lett a befutó.

A bajor márka ottani képviselete újsághirdetést időzített április 1-re, amelyben közölték: a bolondok napjának alkalmából az, aki elsőként sétál be a megadott kereskedésbe a kuponnal és Tomot keresi, egy vadonatúj 1-esre cserélheti az autóját. Ilyenkor senki sem szeretne felülni a poénoknak, így kétségkívül benne volt a pakliban, hogy senki nem vállalja a kockázatot.

„Ez egy teszt volt, hogy lássuk, ki az, aki vállalja, hogy esetleg teljesen bolondot csinál magából” – írják videójukban a BMW-sek.

Az aucklandi Tiaana Marsh vagy bátor volt, vagy túl hiszékeny, amikor a barátnőjével beslattyogott a márkakereskedésbe, ahol valószínűleg a legvadabb álma vált valóra. Miután bemutatkoztak Tomnak és felvázolták látogatásuk okát, a férfi egy slusszkulcsot nyomott a hölgy kezébe és nyomban le is leplezte az új 1-es BMW-jét: Marshnak nem meglepő módon elakadt a lélegzete és el is sírta magát, mielőtt távozott a helyszínről az autóval, amelynek rendszámtáblája is stílusos volt: „NOFOOL”.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!