Regisztráció
 • 
Bejelentkezés
 •   •  twitterlogo •  rsslogo Hírcsatornák

BEJELENTKEZÉS



Kedves regisztrált látogatónk!

Felhívjuk figyelmét, hogy hosszú átmeneti időszak után mától csak e-mailcímével tud bejelentkezni oldalunkra. Amennyiben nem emlékszik, azonosítóját milyen címmel regisztrálta, írjon levelet munkatársainknak a hvg.hu@hvg.hu címre!

Ha még nem regisztrált a HVG Online rendszerében, akkor ide kattintva megteheti.

Ha elfelejtette jelszavát, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük a jelszóemlékeztetőt.

Ha szeretné újra megkapni a regisztrációja véglegesítéséhez szükséges aktivációs kódot, akkor adja meg e-mail címét, majd kattintson ide és a kért e-mail címre kiküldjük az aktivációs levelet.

HVG.HU \ CÍMKE \

ÉTCSOKOLÁDÉ

Véd a leégés ellen az étcsoki?

Jó hír az étcsokoládé és napozás szerelmeseinek: a két öröm nemcsak összeegyeztethető, de az első enyhíti a második kellemetlen mellékhatásait, azaz a napszúrást – állítják quebeci kutatók, akik kutatást folytatnak ezen állítás bebizonyítására.

szerző MTI idő 2011. augusztus 16., kedd, 16:23

A chipsadó ellenére is ehetünk csokoládét

Már meg sem lepődünk azon, hogy a csokoládénak is van világnapja – július 11-e. De miért is érdemel ekkora figyelmet ez az élvezeti cikk, azon kívül, hogy odavagyunk az ízéért? Nos, számos kutatás próbál meggyőzni minket arról, hogy ne csak a csokoládé energiatartalmával foglakozzunk, számos egészségvédő hatást is tulajdoníthatunk neki.

szerző hvg.hu idő 2011. július 12., kedd, 21:11

Ellentmondások a csokoládéval kapcsolatban

Jelentősen csökkentheti a magas vérnyomást az étcsokoládé fogyasztása – derült ki a BMC Medicine folyóirat legfrissebb számában közzétett egyik tanulmányból.

szerző Medipress idő 2010. július 01., csütörtök, 12:36

A három legjobb étel öregedés ellen

Három étel más táplálékokhoz képest messze a legjobbnak bizonyult az öregedés elleni harcban; a Harvard Egyetem tudósai szerint e csodaszerek vissza is fordíthatják az idő előtt beindult káros folyamatokat. A kutatók a kérdéses ételeket széleskörűen tanulmányozva – korábbi vizsgálatok eredményeit is figyelembe véve – bizonyították, hogy valóban működhet a fiatalító hatás.

szerző hvg.hu idő 2010. február 25., csütörtök, 12:44

ÁLLÁSOK
tovább a jobline.hu-ra »
VIDEÓK
további videók »
HIRDETÉS
HVG Vallalkozas

    Ön korábban már belépett a HVG csoport egyik weboldalán. Ha szeretne ezen az oldalon is bejelentkezni, ezen a linken egy kattintással megteheti.

    X