Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A piac egyes szereplői szerint csúszik az Apollo Tyres gumiabroncs-gyárának beruházása, a cég szerint viszont minden rendben van – írta a Világgazdaság, amely szerint áprilisban már megkezdik a gépek telepítését.
A terveknek megfelelően halad az Apollo Tyres Hungary Kft. gyöngyöshalászi beruházása – állította a VG-nek a cég, vagyis a társaság cáfolja a piaci szereplőknek a fejlesztés csúszásáról szóló információit.
A lap szerint egy ilyen nagy beruházásnál azonban elképzelhető körülbelül egy hónapos csúszás – mint amiről a piaci szereplők beszélnek –, vagyis az „belefér az építkezésekbe”, és a szakemberek szerint ez még behozható a tervezett időszakon belül.
Az indiai társaság szerint a termelés várhatóan jövő év első negyedévében kezdődik. A VG úgy tudja, hogy egyes gépek telepítését már áprilisban megkezdik, és az év végén megkezdődhet a próbagyártás az M3-as közelében épülő üzemben.
Az Apollo Tyres öt év alatt 146 milliárd forintot kíván költeni az üzem felépítésére és a termelés felfuttatására, amelyhez a magyar kormány 16 milliárd forinttal járult hozzá – idézte fel a lap.
A tervezett kapacitás a fejlesztési program végére napi 16 ezer személygépkocsi- és háromezer teherautó-abroncs lenne.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.