szerző:
hvg.hu

Két év óta dinamikusan tör előre a tengerentúlon a digitális könyv, és tavaly a szerzői kiadásban megjelent művek is csúcsokat döntöttek.

A szerzői kiadás azért is jelent új színt a könyvkiadásban, mert minden idők legolcsóbb könyveit kaphatja meg általuk az olvasó.  A szerzői kiadás új színt hozott a könyvkiadás területére. A korábbi eljárás - amely szerint a kiadó kiadja, a kereskedő árulja a könyvet, a szerző meg izgul és dedikál – mellett a szerző napjainkban aktív szereplőjévé lett a könyve sorsának.

A Publio egy olyan üzleti modellt alakított ki, amelyben a szerző az eladási ár hetven százalékát kapja jogdíjként. Ez legalább 50-60 százalékkal előnyösebb az alkotónak, mint a nyomtatásban történő forgalmazás. A részletekért olvassa el a techline.hu cikkét!

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!
hvg.hu Gazdaság

Az e-könyvek sorsa Magyarországon – felmérték a jelent és jövőt

Szinte minden az ellen szól, hogy az e-könyvek gyors terjedésnek induljanak Magyarországon, de az NRC piackutató intézet felmérése mégis jelentős piaci potenciált tárt fel. Igaz, az elektronikus könyvek és újságok nem fogják helyettesíteni vagy kiszorítani a nyomtatott vagy a másfajta elektronikus tartalmakat. Lássuk, mit mutat a jelen és mit tartogat a jövő?

HVG Új technológiák

Szakítanak az e-könyvek és az e-olvasók

A manhattani Jacob K. Javits konferenciaközpont alagsorában szerénykedtek két éve még az e-könyvek kiadói a szokásos májusi New York-i könyvkiállításon, az idén viszont ők voltak a főhelyen, és a nagy cégek is egymással versengve mutatták be digitális kínálatukat.