szerző:

A fogyasztói élményt jelentős növekedését várja magyarországi éttermeiben a McDonald’s. A koncepció neve a „Jövő élménye”, lényege pedig a digitalizáció. Aki bemegy majd egy már átalakított étterembe, észre fogja venni, hogy valami változott.

Nagyszabású étteremátalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A vállalat globális központja által március elején bejelentett növekedési stratégiával összhangban az étteremlánc itthon is interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizál.

A cég közleménye szerint az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye” koncepció mentén átalakított gyorséttermekben a vendégek számára a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok) jelentik majd, ahol áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, vagy akár megalkothatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset, sőt, akár a saját asztalukhoz is kérhetik azt.

©
©

Szintén digitális elem a megújulásban, hogy a vendégek az interneten, akár mobilos alkalmazás segítségével is fizethetnek majd.

Az új koncepció bevezetését az éttermek több mint felét üzemeltető helyi franchise partnerekkel közösen, 29 éves hazai történetének eddigi legjelentősebb beruházásával tervezi megvalósítani a vállalat. Az idén várhatóan már öt hazai éttermet alakítanak át digitálisra.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló változásokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.