Rajzfilmcsatornával bővült a TV2 portfoliója
A TV2 értékesíti 2006. január 1-től a Jetix magyarországi gyermekcsatornájának reklámidejét. A két televízió által a napokban aláírt megegyezés alapján az Írisz, a Spektrum TV és a Club csatornák után a Jetix lett az értékesítési csoport legfrissebb tagja.
"Az együttműködéssel a TV2 tovább bővítette és differenciálta reklámidejét, lehetőséget teremtve a reklámozó ügyfeleknek egy optimális média-mix kialakítására” - idézte a csatorna közleménye Várdy Zoltánt, a TV2 kereskedelmi igazgatóját.
A több elemből álló értékesítési portfolióval megítélése szerint hatékonyan célozhatják meg nemcsak az átlagnézőt, hanem a kábelcsatornák eltérő nézőtáborát is, így képesek alkalmazkodni az állandóan változó piaci igényekhez.
„Mostantól kezdve a Jetix TV reklámideje a TV2 kínálatának szerves részét képezi, aminek különlegességét abban látjuk, hogy műsorösszeállítása teljes mértékben eltér a kereskedelmi csatornákétól" – tette hozzá a kereskedelmi igazgató.
A Jetix (korábban Fox Kids) az elmúlt öt évben a magyar piac elkötelezettjeként, a helyi igényeket szem előtt tartva nyújtott szórakozást a gyerekeknek. Ez idő alatt ismert márkává nőtte ki magát és egyúttal újabb tapasztalatokat szerzett az állandóan fejlődő gyermek-szórakoztatóipar piacán.
A televíziós kereskedelmi piac folyamatos növekedése túlkínálathoz vezetett. A TV2 erre részben alternatív médiaplatformjaira alapozva az integrált kommunikációs megoldások fejlesztésével, másrészt értékesítési portfoliójának bővítésével válaszolt.
Várdy Zoltán szerint lépésük helyességét mi sem bizonyítja jobban, hogy az AGB statisztikai adatai alapján az elmúlt évben a magyar nyelvű kábelcsatornák nézettségi mutatói 6,1 százalékkal növekedtek. A Jetix TV az Írisz, a Spektrum TV és a Club után a negyedik kábelcsatorna, amelyik a TV2-t választotta partneréül.