Nem volt elég gyors Asamoah, bemérte a traffipax
A Schalke 04 kiváló játékosa, Gerald Asamoah a saját bőrén tapasztalta meg, hogy mennyire szigorúak a német rendőrök. Pedig a focista ikrei születésére hajtott.
A Schalke 04 kiváló játékosa, Gerald Asamoah a saját bőrén tapasztalta meg, hogy mennyire szigorúak a német rendőrök. Pedig a focista ikrei születésére hajtott.
Egy 12 éves Vauxhall Cavaliert hajtó brit taxis nem mindennapi felszólítást vett át minap a postán. A hatvan fontos büntetést és a három büntető pontot azért kapta, mert a rendőrségi fotó szerint 420 mérföld/órás, azaz 672 kilométer/órás sebességgel haladt lakott területen.
Annak ellenére, hogy az M0-áson folyamatosan dugó van, az Állami Autópálya Kezelő mérései alapján a teherkocsik átlagsebessége 95, a személyautóké 105 kilométer/óra. A megengedett sebesség 70, illetve 80 kilométer/óra. Magyarországon a személyi sérüléses közlekedési balesetek 35 százaléka gyorshajtás miatt következik be. A rendőrség döntött: minden eszközt bevet azért, hogy csökkentse a száguldozók számát. Az intézkedéssorozat első lépése az M1-esen felállított automata sebességmérő berendezések telepítése.
Nagyon népszerű téma lett a sajtóban és az internetes fórumokon is az M1-es autópályán felállított automata sebességmérő berendezésekkel kapcsolatos minden új információ. Galériánkban bemutatjuk, hogyan jelzik előre, illetve milyen berendezésekkel mérik az említett szakaszokon a sebességet.
Akik azt gondolták-remélték, hogy Ferenc pápa működése csupán egy könnyen feledhető közjáték lesz a pápaság történetében, határozott cáfolatot kaptak. A XIV. Leó néven a pápai trónra lépett – vasárnap beiktatott – Robert Francis Prevost, ha nem is egy „klónozott Ferenc”, garancia a megkezdett út folytatására.
Totalitárius rendszert csak brutális erővel lehet fenntartani. Amint a Kínai Kommunista Párt úgy látta, hogy a korlátozott pluralizmus árt a hatalmának, visszavette a gazdaság ellenőrzését, holott a rendszert a magánvállalkozások mentették meg – mondja Hszü Cseng-kang kínai közgazdász, a Stanford Egyetem professzora. Azt is elmagyarázza, miért ugródeszka Kínának Magyarország az EU piacai felé.
Komjáthi Imre, az MSZP elnöke bízik abban, hogy lehetséges együttműködni egy Dobrev Klára vezette DK-val.
A volt innovációs miniszternek várhatóan egy évig sem kell elviselnie, hogy nem ő gyakorolja a közérdekű vagyonkezelő alapítvány (kekva) tulajdonosi jogait a szülővárosában csaknem 70 milliárd forintból felépített autóipari tesztpálya, a ZalaZone felett. Bár az uniós elvárások miatt Palkovics László tavaly októberben lemondott a kuratóriumi elnöki posztról, a kormány most egy újabbat kreált. A jelenleg a mesterségesintelligencia-fejlesztésekért felelős kormánybiztos arról is beszélt a HVG-nek adott interjúban, hogy a kormány „brüsszelező” politikája mellett miként vennének igénybe uniós támogatásokat.
Akkora hévvel hirdetett csatát a Fidesz az online térben, hogy akadhatnak harcosai, akik ezt felhatalmazásként értve a valódi életben is kimutatják agressziójukat. Miért nagyobb ennek a valószínűsége most, mint a menekültek elleni hergelés idején? Kik kerülhetnek célkeresztbe? Fel van készülve a magyar társadalom az erőszakra?
A kínai autógyártó szédületes tempóban tarolná le az Európai Unió piacát, ebben játszhat kulcsszerepet a szegedi gyár és a budapesti fejlesztési központ. De felmerülhet egy újabb akkugyár telepítése is.