Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Nemcsak a magyarázat hiányzik, miért és kinek a pénzéből készült a péntek hajnalban Orbán Viktor közösségi oldalára kikerült imázsfilm, de stáblistát sem találunk a végén. Egy reklámszakemberrel próbáltuk megbecsülni, mi kerül ezen mennyibe?
Tizenkét külső helyszínen forgott a miniszterelnök Facebook-oldalára péntek hajnalban feltöltött rövidfilm, a tizenharmadik lokáció a Puskás Aréna volt. Ebből az általunk megkérdezett reklámfilmes szakember 5-6 forgatási napot számolt. Piaci körülmények között a klipben látható minőségben napi 15-20 millióért vállalnák filmgyártó cégek a feladatot.
A költségeket jelentősebben megdobhatták a számítógépes trükkök, avagy a CGI. Dzsudzsák Balázs már a teltházas arénában veszi célba a kaput, és a statiszták is tökéletesen továbbítják a labdát. A legtöbb dekázás, ahogy a passzok is digitálisan készültek. Lehet, hogy meglepetés erejével fog hatni, de Orbán sem képes elrúgni a Puskás Arénáig hivatalának erkélyéről.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.