Kincsnek számító információkhoz jut a szállóvendégekről az állami adatszolgáltató központ
Döcögve indult a nemzeti turisztikai adatszolgáltatás, de az állam megint sikeresen központosított egy ágazatot. Ráadásul a vendégekről gyűjtött információkkal valóságos kincsesbányához jut.
Szerelmi légyottra érkezik egy pár egy kisebb budapesti szállodába. A portás rögtön leveszi, hogy nem többnapos városlátogatásról van szó, csupán néhány órás tartózkodásról. Már csak az a kérdés, hogy adóhivatali csapdáról van-e szó. Mert ha igen, akkor ragaszkodnia kell ahhoz, hogy mindkét vendég megadja a nevét, születési évét, lakcímét. De ha nem, akkor legjobb, ha hasalja az adatokat, mert a kérdezősködésre biztosan elillannak a kuncsaftok. Egy sztori azok közül, amelyeket portások meséltek, hogy milyen esetekben nem működik a kormány szállodaipari csodafegyvere.