Orbán Ráhelnek új tervei vannak a reklámpiacon

4 perc

2022.11.29. 09:30

Új profilt vett fel a bababoltja, a reklámügynökségek közé csatlakozik az Odu Store.

Orbán Ráhel bababoltja pár héttel ezelőtt a reklámügynökséggel bővítette eddig alapvetően a ruházati kiskereskedelemmel összefüggő tevékenységi körét. Ez érthető döntés, amennyiben saját magukat szeretnék propagálni, de az sem kizárt, hogy külső szereplőknek kívánják nyújtani a szolgáltatásukat. Erre vonatkozó kérdéseivel a cikk szerzője megkereste az Odu Store-t a cégnyilvántartásban fellelhető címen, de választ eddig nem kapott.

A reklámszakma közismerten otthonos terep Orbán Viktor lányának, aki a turizmus-marketing területen képezte magát, hazai és külföldi iskolákban pallérozódva. Nemrég egy nyilvános rendezvényen, a Brandfesztiválon osztotta meg a hallgatósággal szakmai nézeteit, valamint a Republic Group reklámcég podcastjában kérdezték a reklámipari munkásságáról. Erről azonban nem mint az Odu Store tulajdonosa beszélt, a téma másik munkakörével, a BDPST Koncept Kft. – amely cég, illetve az egész BDPST-csoport áttételesen férje, Tiborcz István érdekeltségébe tartozik – ügyvezetésével kapcsolatban került elő.