Orbán Ráhelnek új tervei vannak a reklámpiacon

Új profilt vett fel a bababoltja, a reklámügynökségek közé csatlakozik az Odu Store.

  • hvg360 hvg360
Orbán Ráhelnek új tervei vannak a reklámpiacon

Orbán Ráhel bababoltja pár héttel ezelőtt a reklámügynökséggel bővítette eddig alapvetően a ruházati kiskereskedelemmel összefüggő tevékenységi körét. Ez érthető döntés, amennyiben saját magukat szeretnék propagálni, de az sem kizárt, hogy külső szereplőknek kívánják nyújtani a szolgáltatásukat. Erre vonatkozó kérdéseivel a cikk szerzője megkereste az Odu Store-t a cégnyilvántartásban fellelhető címen, de választ eddig nem kapott.

A reklámszakma közismerten otthonos terep Orbán Viktor lányának, aki a turizmus-marketing területen képezte magát, hazai és külföldi iskolákban pallérozódva. Nemrég egy nyilvános rendezvényen, a Brandfesztiválon osztotta meg a hallgatósággal szakmai nézeteit, valamint a Republic Group reklámcég podcastjában kérdezték a reklámipari munkásságáról. Erről azonban nem mint az Odu Store tulajdonosa beszélt, a téma másik munkakörével, a BDPST Koncept Kft. – amely cég, illetve az egész BDPST-csoport áttételesen férje, Tiborcz István érdekeltségébe tartozik – ügyvezetésével kapcsolatban került elő.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.