Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Változatlanul folyik a vita arról, hogy az egész életciklusra kivetítve az elektromos vagy a belső égésű motorokkal szerelt járművek okoznak-e több környezeti kárt.
Az akkumulátorokhoz szükséges lítium kibányászása, az áramtárolók gyártása és az elhasznált akkuk újrafeldolgozása annyi energiát emészt fel, hogy az elektromos autók teljes életciklusra vetített károsanyag-kibocsátása nem kisebb, mint a belső égésű motorokkal szerelt járműveké – állítja számos szakértő.
Azt is hozzáteszik, hogy amennyiben a villanyautók hajtásához használt áramot széntüzelésű erőművekben termelik meg – ahogyan ez például Lengyelországban történik –, akkor legfeljebb annyi az elektromos kocsik előnye, hogy a légszennyezés nem a városokban, hanem a lakott településektől távolabb jelentkezik.
Ezek az állítások azonban csak részigazságot tartalmaznak.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.