Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Sorozatunkhoz öt írót kértünk fel: öt kulcsszót felhasználva írjanak arról, miként élték meg az elmúlt hetet. Lackfi Jánosnak most ebből a készletből kellett ihletet merítenie: benzinizmus, jegymester, gázszag, bakabaj, önvallomás.
Laza nap lesz. Valahogy mind laza mostanában. Beülök a kocsiba, becsattintom a biztonsági övet. Megakad a szemem a tokon, amiben eltűnik az öv csatja. Mi lenne, ha?
Már kapom is elő a mobilomat, nyitom a mindig kéznél lévő netes rajzolóprogramot, és kikerekítem a guvadtszemű kis békát, amint szélesre húzott szájával vigyorin elnyeli a csat fémrészét.
Szilikonból pitty-patty legyártják. Aki megveszi, ráhúzza a tokra, és egy árnyalatnyival máris vidámabb a napja, valahányszor ki- vagy becsatolja magát. Nem mindegy. Hát nem? Az ilyen kacatok aprópénzbe fájnak csak, de észrevétlenül javítják az életminőséget.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.