![Hatékonyabb, rugalmasabb, okosabb: ezek a legújabb Ipar 4.0-trendek](https://img.hvg.hu/Img/da658e97-86c0-40f3-acd3-b0a850f32c30/a1db6663-24a6-4a78-bcdb-a56a6caba0f8.jpg)
Hatékonyabb, rugalmasabb, okosabb: ezek a legújabb Ipar 4.0-trendek
Vajon hogyan tudja az adott cég menedzsmentje megőrizni, sőt erősíteni piaci pozícióit működésének racionalizálásával? Az automatizációval vagy a különböző robotikai fejlesztésekkel hogyan lehet tartós és hathatós választ adni a munkaerőhiány okozta nehézségekre? Mennyi idő alatt térül meg az ilyen irányú technológiai fejlesztés? Legújabb podcastunkban ezekre is választ adunk meghívott szakértőinkkel!
Az adást itt tudja meghallgatni:
Az Ipar 4.0 olyan paradigmaváltást hozott az ipar és a gyártás területén, amely alapvetően megváltoztatta a termelési és üzleti folyamatokat. Az intelligens gyártórendszerek és a digitális technológiák integrációja lehetővé teszi a hatékonyság, a rugalmasság és a termelékenység drámai növekedését. Emellett új üzleti modelleket teremt, miközben elősegíti a fenntartható és környezetbarát gyártási módszerek elterjedését, optimalizálja a munkaerő felhasználásának módozatait, mivel a robotok és a mesterséges intelligencia, feladataikat egyre precízebben látják el.
Végső soron az Ipar 4.0 nem csupán technológiai innováció, hanem egy új korszak hívó szava is, amelyben az ipar és a technológia jelen tudásuk szerint a leghatékonyabban működik együtt.
A legújabb trendekről a 4iG két szakemberével, Steiner Gabriella szenior ipari nagyvállalati kapcsolattartóval, illetve Merényi Gergő energetikai szakértővel beszélgettünk.
Az adás YouTube-csatornánkon is elérhető:
No Title
Vajon hogyan tudja az adott cég menedzsmentje megőrizni, sőt erősíteni piaci pozícióit működésének racionalizálásával? Az automatizációval vagy a különböző robotikai fejlesztésekkel hogyan lehet tartós és hathatós választ adni a munkaerőhiány okozta nehézségekre? Mennyi idő alatt térül meg az ilyen irányú technológiai fejlesztés? Legújabb podcastunkban ezekre is választ adunk meghívott szakértőinkkel!
A tartalom a 4iG Group megbízásából, a HVG BrandLab produkciójában készült. A cikk létrehozásában a HVG hetilap és a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.