Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Jean-Martin Folz, a PSA Peugeot Citroën csoport, és Sergio Marchionne, a Fiat csoport elnöke november 7-én, a valencienne-i Sevel Nord üzemben bemutatta legújabb kompakt furgon családját. Az új járművek 2007 januárjának közepétől veszik át a Peugeot Expert, a Citroën Jumpy és a Fiat Scudo helyét, így a nevek változatlanok maradnak.
© Citroën |
A beruházás keretében felújították a műhelyeket, átszervezték a logisztikát és a munkaállomások is ergonomikusabbak lettek, mindezt azért, hogy a gyár meg tudjon felelni a széles kínálat gyártása által támasztott követelményeknek. A felsőkategóriás egyterűekkel, a furgonokkal és a combikkal a Sevel Nord üzem 14 különböző karosszéria-változatot gyárt majd.
Az 1995 óta gyártott előző generációs Peugeot Expert /Citroën Jumpy /Fiat Scudo családot közel egymillió példányban gyártották. Ezek a modellek kiemelkedő vezetési kényelmet biztosítottak, és fellendítették a kompakt furgonok szegmensét Európában.
A nagyobb termetű furgonok (Citroën Jumper, Peugeot Boxer, Fiat Ducato) májusi megújulása után a két csoport ezzel folytatja haszongépjármű-kínálatának megfiatalítását. Az új térhódítás következő fázisa 2008-ban következik, amikor színre lép a Tofas irányítása alatt, Törökországban gyártott kisáruszállító.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
Az adatok között négyszeres a különbség.
Jászai Mari-díjas magyar rendező, érdemes művész 93 éves volt.