Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"d8e512e2-4ae9-405b-83d8-6d18cbbea634","c_author":"Szabó Yvette","category":"360","description":"Egy újabb, a kormány által is támogatott vagyonkezelő alapítványba viszi kedvencét, a zalai autós tesztpálya fejlesztőjét és üzemeltetőjét Palkovics László volt miniszter. Bár ez végre egy csúcstechnológiás projekt, az Orbán-rendszer jegyeit így is magán viseli.","shortLead":"Egy újabb, a kormány által is támogatott vagyonkezelő alapítványba viszi kedvencét, a zalai autós tesztpálya...","id":"20250523_hvg-autoipari-tesztpalya-palkovics-zalazone-szaporodnak","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d8e512e2-4ae9-405b-83d8-6d18cbbea634.jpg","index":0,"item":"f5fd838c-c6b6-4608-9944-fc486781ffac","keywords":null,"link":"/360/20250523_hvg-autoipari-tesztpalya-palkovics-zalazone-szaporodnak","timestamp":"2025. május. 23. 11:42","title":"Új alapítvány jön, de Palkovics marad: menti milliárdos mínuszokat termelő zalai csodaprojektjét a kormány","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7ecfbf3e-5b99-42ba-a1dd-eeb285908626","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"Egy panel átlagosan kevesebb mint egy hónap alatt elkel – olvasható a Bankmonitor elemzésében.","shortLead":"Egy panel átlagosan kevesebb mint egy hónap alatt elkel – olvasható a Bankmonitor elemzésében.","id":"20250523_Egyre-nehezebb-alkudni-a-fovarosi-ingatlanok-arabol-inkabb-arra-keszuljunk-hogy-meg-tobbet-kell-fizetni","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7ecfbf3e-5b99-42ba-a1dd-eeb285908626.jpg","index":0,"item":"97d9f47e-8cc5-46eb-bf25-52953de2ae38","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250523_Egyre-nehezebb-alkudni-a-fovarosi-ingatlanok-arabol-inkabb-arra-keszuljunk-hogy-meg-tobbet-kell-fizetni","timestamp":"2025. május. 23. 16:00","title":"Egyre nehezebb alkudni a fővárosi ingatlanok árából, inkább arra készüljünk, hogy még többet kell fizetni","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"3c5c8d6a-a715-4b96-a865-d4588040c30d","c_author":"Matalin Dóra","category":"360","description":"A képzőművészet világát sem kíméli az age-izmus, az életkoralapú diszkrimináció. A Szépművészeti Múzeum Rövidülő jövő című, új kiállítása a 89 éves Perneczky Géza és más alkotók időskori munkáin keresztül mutat rá az előítéletek igazságtalanságára.","shortLead":"A képzőművészet világát sem kíméli az age-izmus, az életkoralapú diszkrimináció. A Szépművészeti Múzeum Rövidülő jövő...","id":"20250524_hvg-haladnak-korral-szepmuveszeti-tarlat-oregkori-muveszet-ageizmus","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/3c5c8d6a-a715-4b96-a865-d4588040c30d.jpg","index":0,"item":"7903407f-629e-4e57-8e58-10d519dc8bb6","keywords":null,"link":"/360/20250524_hvg-haladnak-korral-szepmuveszeti-tarlat-oregkori-muveszet-ageizmus","timestamp":"2025. május. 24. 17:30","title":"Haladnak a korral: egy kiállítás bizonyítja, az idős művész nem vén művész","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"4e22b4f8-b2d0-4431-8f15-d4b6ace0c121","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"A német zöldpárti Daniel Freund a magyar ellehetetlenítési törvény miatt fellármázza az EP-képviselőket, de ezen túlmenően, immár a liberális Moritz Körnerrel az oldalán kezdeményezte, hogy Németország járjon közbe a magyar szavazati jog részleges megvonása érdekében","shortLead":"A német zöldpárti Daniel Freund a magyar ellehetetlenítési törvény miatt fellármázza az EP-képviselőket, de ezen...","id":"20250524_daniel-freund-magyar-szavazati-jog-megvonasa-az-eu-ban","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4e22b4f8-b2d0-4431-8f15-d4b6ace0c121.jpg","index":0,"item":"9057146e-6130-4864-b9f3-459f5d02505c","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250524_daniel-freund-magyar-szavazati-jog-megvonasa-az-eu-ban","timestamp":"2025. május. 24. 09:53","title":"Német képviselők a magyar szavazati jog megvonását akarják elérni az EU-ban","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b439c052-579d-4323-b252-4c614bbf187b","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"A K&H bank karbantartja és fejleszti informatikai rendszereit, ezért két körben, lényegében egész hétvégén leállásokra, üzemszünetre számíthatnak az ügyfelek.","shortLead":"A K&H bank karbantartja és fejleszti informatikai rendszereit, ezért két körben, lényegében egész hétvégén...","id":"20250523_kh-internetbank-mobilbank-informatikai-karbantartas-uzemszunet-majus-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b439c052-579d-4323-b252-4c614bbf187b.jpg","index":0,"item":"4370458b-1b94-4d3f-93f2-88759363d83a","keywords":null,"link":"/tudomany/20250523_kh-internetbank-mobilbank-informatikai-karbantartas-uzemszunet-majus-ebx","timestamp":"2025. május. 23. 14:51","title":"Órákon belül 28 órára leáll a K&H mobilbank, és ami rögtön utána következik, az sem lesz egyszerű","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"4b125d0a-bd7a-4bf7-9e12-04d11c493400","c_author":"Köves Margit","category":"360","description":"Évtizedekig tartó vándorútján India északi csücskében, a Kis-Tibetként is emlegetett Ladakban írta egyik főművét, a tibeti-angol szótárt Kőrösi Csoma Sándor. Zangla akkori királya adott neki szállást palotája egyik kis szobájában, amely romjaiból a Csoma Szobája Alapítvány kezdeményezése nyomán épült újjá. A projekt egyik résztvevője Fehér Anna, aki mesébe illő módon találkozott Zangla hercegével, Stanzin Namgaillal. Tavaly összeházasodtak, így lett hercegné. A kis zanglai királyság India függetlenné válása óta hivatalosan már nem létezik, de a helyiek tisztelik a történelmi családot, így annak továbbra is vannak “uralkodói teendői”. Szeretettel Indiából sorozatunk szerzője Dardzsilingban, a Kőrösi Csoma Sándor sírjánál tartott megemlékezésen találkozott Fehér Annával.","shortLead":"Évtizedekig tartó vándorútján India északi csücskében, a Kis-Tibetként is emlegetett Ladakban írta egyik főművét...","id":"20250524_Korosi-Csoma-Sandor-Tibet-Feher-Anna-Stanzin-Namgail-Zanszkar-Zangla","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/4b125d0a-bd7a-4bf7-9e12-04d11c493400.jpg","index":0,"item":"4b58df5f-3883-4f3d-b9ad-4db3badde44f","keywords":null,"link":"/360/20250524_Korosi-Csoma-Sandor-Tibet-Feher-Anna-Stanzin-Namgail-Zanszkar-Zangla","timestamp":"2025. május. 24. 19:52","title":"Ha nincs a megszállott tudós, Kőrösi Csoma Sándor, nem lenne magyar hercegné Kis-Tibetben","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"1a7ccbf5-2b8a-41d2-a5d8-8612de258e34","c_author":"Mészáros Márton Balázs","category":"gazdasag","description":"A korábbi nemzedékeknél előbb kezdik a befektetést a Z generáció tagjai, de a szakértők helyett inkább az ismerőseikben, az internetben és a közösségi médiában bíznak. Fontos számukra a fenntarthatóság, és szívesen fektetnek kriptovalutákba.","shortLead":"A korábbi nemzedékeknél előbb kezdik a befektetést a Z generáció tagjai, de a szakértők helyett inkább...","id":"20250523_kockazat-kriptovaluta-befekteto-fenntarthatosag-palyakezdo-fiatal-z-generacio-befektetes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/1a7ccbf5-2b8a-41d2-a5d8-8612de258e34.jpg","index":0,"item":"359ba3cc-3530-4918-ab42-08aa40193586","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250523_kockazat-kriptovaluta-befekteto-fenntarthatosag-palyakezdo-fiatal-z-generacio-befektetes","timestamp":"2025. május. 23. 09:00","title":"Tőzsde és kripto, már tiniként – így fektet be a Gen Z","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"15ed11b0-b018-412e-9493-249a17d11afe","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"A főváros VII. kerületében ütöttek rajta a rendőrök a kristállyal kereskedő férfiakra.","shortLead":"A főváros VII. kerületében ütöttek rajta a rendőrök a kristállyal kereskedő férfiakra.","id":"20250523_Ratortek-a-zsaruk-az-ajtot-a-drogdilerekre","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/15ed11b0-b018-412e-9493-249a17d11afe.jpg","index":0,"item":"0cc4d60b-5395-4f5b-8e44-36fe4594b606","keywords":null,"link":"/itthon/20250523_Ratortek-a-zsaruk-az-ajtot-a-drogdilerekre","timestamp":"2025. május. 23. 10:10","title":"Rátörték a zsaruk az ajtót a drogdílerekre","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
4-5 éves autók (átlagos jelentékeny meghibásodás 10,4 százalék)1.
4-5 éves autók (átlagos jelentékeny meghibásodás 10,4 százalék) 1. Porsche Boxter/Cayman; 4,2 százalék (jelentékeny meghibásodás a vizsgált Boxter/Caymanok között); 47 000 kilométer átlagos futásteljesítmény 1. Toyota Corolla Verso; 4,2%; 73 000 km 3. Porsche 911; 4,6%, 50 000 km 4. Porsche Cayenne; 5%, 81 000 km 4. Toyota Avensis; 5% 77 000 km 6. Mazda 2; 5,1%; 54 000 km 7. VW Golf Plus; 5,2%; 62 000 km 8. Ford Fusion; 5,3%; 58 000 km 9. Subaru Forester; 5,4%; 73 000 km 10. Audi A8; 5,5%; 115 000 km 10. BMW 3; 5,5%; 72 000 km 12. Toyota RAV4; 5,8%; 66 000 km 13. Audi A6; 6%; 102 000 km 13. Ford Fiesta; 6%; 58 000 km 15. Audi TT; 6,1%; 60 000 km 16. Opel Zafira; 6,3%; 68 000 km 17. Mazda MX-5; 6,4%; 50 000 km 17. Toyota Corolla; 6,4%; 64 000 km 19. Audi A4; 6,5%; 93 000 km 19. Mercedes SLK; 6,5%; 50 000 km 21. Ford Focus C-Max; 6,6%; 63 000 km 21. Ford Focus; 6,6%; 69 000 km 21. Mazda 3; 6,6%; 65 000 km 24. VW Golf; 6,7%; 69 000 km 25. Honda Jazz; 7%; 57 000 km 26. Audi A3; 7,1%; 77 000 km 26. Honda CR-V; 7,1%; 71 000 km 26. Toyota Yaris; 7,1%; 59 000 km 29. Mercedes B-osztály; 7,3%; 73 000 km 30. VW Touareg; 7,5%; 92 000 km 31. VW Passat; 7,6%; 89 000 km 31. Seat Altea; 7,6%; 73 000 km 33. Hyundai Getz; 7,7%; 58 000 km 34. Mitsubishi Colt; 8%; 59 000 km 35. Audi A2; 8,2%; 70 000 km 36. BMW 1; 8,3%; 69 000 km 37. Skoda Octavia; 8,4%; 81 000 km 37. Suzuki Swift; 8,4%; 54 000 km 39. Opel Tigra TwinTop; 8,5%; 52 000 km 39. Mazda Premacy; 8,5%; 66 000 km 41. Ford Mondeo; 8,6%; 96 000 km 42. Nissan Almera; 8,8%; 63 000 km 42. Volvo S40/V50; 8,8%; 94 000 km 44. Mercedes A-osztály; 8,9%; 58 000 km 44. Honda Accord; 8,9%; 80 000 km 44. Nissan X-Trail; 8,9%; 81 000 km 47. VW Touran; 9%; 91 000 km 47. Renault Modus; 9%; 53 000 km 49. Mercedes S-osztály; 9,1%; 109 000 km 49. Smart Fortwo; 9,1%; 51 000 km 49. Honda Civic; 9,1%; 65 000 km 52. Opel Agila; 9,2%; 53 000 km 53. BMW X3; 9,3%; 84 000 km 54. Smart Forfour; 9,4%; 64 000 km 55. Nissan Micra; 9,5%; 56 000 km 56. VW Fox; 9,6%; 51 000 km 57. VW Beetle; 9,8%; 56 000 km 57. Mazda 6; 9,8%; 80 000 km 59. Suzuki Vitara; 9,9%; 67 000 km 60. BMW 5; 10%; 100 000 km 61. Opel Meriva; 10,4%; 58 000 km Átlag 10,4 62. VW Caddy; 10,5%; 89 000 km 63. Opel Astra; 10,6%; 70 000 km 64. BMW 7; 10,8%; 100 000 km 65. Kia Picanto; 11,1%; 56 000 km 66. Hyundai Matrix; 11,2%; 63 000 km 68. Ford Ka; 11,4%; 50 000 km 68. Mercedes C-osztály; 11,4%; 77 000 km 68. Mercedes CLK; 11,4%; 63 000 km 68. Chevrolet Kalos; 11,4%; 55 000 km 68. Renault Scénic; 11,4%; 69 000 km 73. Hyundai Santa Fe; 11,5%; 75 000 km 74. Skoda Fabia; 11,6%; 68 000 km 75. Mini; 11,7%; 55 000 km 76. Citroen C5; 11,8%; 88 000 km 77. VW Sharan; 11,9%; 96 000 km 78. Daihatsu Sirion; 12%; 56 000 km 78. Fiat Panda; 12%; 53 000 km 78. Hyundai Tucson; 12%; 66 000 km 81. Seat Ibiza; 12,2%; 65 000 km 81. Seat Leon; 12,2%; 83 000 km 83. BMW Z4; 12,4%; 54 000 km 83. Opel Vectra; 12,4%; 88 000 km 83. Hyundai Atos; 12,4%; 49 000 km 86. VW Polo; 12,6%; 59 000 km 86. Volvo V70/XC70; 12,6%; 113 000 km 88. Mercedes E-osztály; 12,9%; 106 000 km 89. Citroen C2; 13,1%; 63 000 km 90. Opel Corsa; 13,2%; 61 000 km 91. Citroen Berlingo; 13,3%; 81 000 km 92. BMW X5; 13,6%; 101 000 km 92. Kia Sorento; 13,6%; 85 000 km 94. Renault Mégane; 13,8%; 74 000 km 95. Citroen C3; 13,9%; 61 000 km 96. Fiat Punto; 14%; 63 000 km 97. Seat Alhambra; 14,3%; 94 000 km 98. Volvo XC90; 14,4%; 99 000 km 99. Kia Rio; 14,6%; 62 000 km 100. Chevrolet Matiz; 14,7%; 49 000 km 101. Citroen C4; 14,8%; 68 000 km 102. Peugeot 206; 14,9%; 61 000 km 102. Peugeot 407; 14,9%; 84 000 km 104. Renault Twingo; 15%; 53 000 km 105. Alfa Romeo 156; 15,7%; 88 000 km 105. Renault Clio; 15,7%; 60 000 km 107. Alfa Romeo 147; 15,9%; 72 000 km 108. Seat Arosa; 16,3%; 55 000 km 109. Peugeot 307; 17,4%; 74 000 km 110. Mercedes M-osztály; 17,8%; 95 000 km 111. Renault Kangoo; 18,9%; 76 000 km 112. Nissan Primera; 19,3%; 78 000 km 113. Fiat Doblo; 20,1%; 89 000 km 114. Fiat Stilo; 20,7%; 77 000 km 115. Renault Laguna; 20,8%; 82 000 km 116. Renault Espace; 23,1%; 91 000 km 117. Kia Carnival; 30,2%; 90 000 km
A 6-7, a 8-9 és a 10-11 éves autók toplistáját hamarosan olvashatják az Autómenedzseren.