A dizájnos terepmotor a Brutus nevet kapta és elvileg rendelkezik azokkal az off-road képességekkel, amelyekkel egyetlen más utcai motor sem, miközben megtartotta túramotoros jellegét is. Az egyik nagy dobás a kerekei, amelyek 6 hüvelyk szélesek elöl és 7 hüvelyk szélesek hátul.
A felhasználási módját tekintve hibrid modellnek ugyanakkor nehéz dolga lesz mivel az univerzális megoldások többnyire semmire sem jók. Így például a motor súlya több, mint 220 kilogramm, amely túlzott ahhoz, hogy terepen próbálkozzunk vele. A rugóstagok is túl rövidek egy terepmotorozáshoz –a Wired.com szerint.
A motor építője szerint ugyanakkor ez nem akadály, a gép normál terepen bármilyen körülmények közt megfelelő viszont olyan helyre is jó, ahova egyetlen más utcai motor nem merészkedhet. A gépet egyébként egy 750 köbcentis egyhengeres vízhűtéses motorblokk hajtja és a teljesség kedvéért még olyan plusz kiegészítők is szerelhetők rá, mint csörlő, sőt motoros szánná is lehetne alakítani.