szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A G-Power megmutatta, hogy az előző generációs M5 Touringban még bőven vannak rejtett tartalékok.

Az előző generációs BMW M5 (E60-as széria) megosztotta a közvéleményt, abban viszont mindenki egyetértett, hogy az 5.0 literes, szívó V10-es motorja egy igazi műszaki remek, melynek 507 lóerős csúcsteljesítménye, 8000-res fordulatszám fölé forgatva, igazi lúdbőröztető hangorkán kíséretében tiporja szét a hátsó gumiabroncsokat. Ezt gondolta most tovább a G-Power tuningcég, és az új M5 rivaldafénye mögül kilépve, két turbófeltöltővel még egyszer megkoronázták az előző generációs sportlimuzinok királyát.

Hogy pontosítsunk egy picit, a G-Power esetében egy kombiról, vagyis BMW nyelven Touringról van szó, ami az említett motorikus fejlesztés után 820 lóerős és 790 Nm csúcsnyomatékú teljesítményre képes, ami 362 km/órás végsebességhez elegendő. Ez egyben azt is jelenti, hogy az összes aktuális sportlimuzinnál gyorsabb, mivel azok gyárilag 250 km/óránál szabályozva vannak.

G-Power
G-Power
G-Power

A végsebesség persze nem minden, de azért a sprintekben sem kell szégyenkeznie, hiszen 100-ra 4,4 másodperc alatt gyorsul, míg 200 km/órára 9 és fél alatt. Hogy ezalatt ne szálljon el az útról, a G-Power komplett futóművet is tervezett hozzá, valamint elöl 6, hátul 4-dugattyús fékrendszert, ami 1G-s lassításra képes.

A műszaki átalakítás mellett az utastér sem maradt érintetlen, de azt mindenki döntse el maga, hogy a temérdek karbon és hasított bőr, valamint az utólagos szórakozatóelektronika tényleg szükséges-e.

G-Power
G-Power
G-Power

Tetszett a cikk? Kövessen minket a Facebookon is, és nem fog lemaradni a fontos hírekről!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!