szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az európai klubfutball legfontosabb sorozatából kivonuló amerikai márka utoljára a BL-döntőn fog szerepelni a reklámokban.

A Nissan négyéves globális partnermegállapodást kötött az UEFA Bajnokok Ligájával, amely kiterjed az UEFA-szuperkupára is – írta a japán márka hétfői közleményében.

A Nissan célja, hogy az elsőszámú távol-keleti márka legyen 2016-ra Európában, megelőzve a címet jelenleg birtokló Toyotát.

A megállapodás a cég történetének eddigi legjelentősebb szponzori szerződése.

Nissan

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!