szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Fokozza jelenlétét az egyik legfontosabb piacon, Kínában a Ford: a Kék Ovál a múlt héten egyetlen nap leforgása alatt 88 új márkakereskedést nyitott az országban.

Ha Kínáról van szó, minden tekintetben nagy számokban kell gondolkodni és az utóbbi néhány évben ez különösen igaz az autóértékesítési mutatókra is. Az ország az autógyártók legfontosabb piacává vált és mindenki nagyon komolyan veszi: például a Ford is, amely június 19-én, múlt csütörtökön egyetlen nap leforgása alatt nem kevesebb, mint 88 márkakereskedéssel bővítette ottani hálózatát.

Ford
Ford

A gyártó érdekes szempont alapján jelölte ki az új szalonok helyét: az új értékesítési pontok háromnegyedét nem nagyvárosokban, hanem a kisebb, de még így is többmilliós lakosságú városokban nyitották meg. Az Automotive News című online szaklap szerint a döntés hátterében az áll, hogy a Ford az országon belül is az újabb piaci területeket veszi célba.

Az offenzíva után a Ford kínai hálózata már 750 márkakereskedésből áll, ám Marin Burela, a Kék Ovál térségbeli elnök-vezérigazgatója szerint a bővítés még az idén folytatódik: „A jelenlegi lendületünk fényében arra számítok, hogy 2014 végére már több mint 800 értékesítési pontunk lesz Kínában” – fogalmazott a szakember.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!