szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megjött a sportos Land Rover Discovery Sport, a régóta várt hétüléses terepjáró.

Az újdonság egyértelműen a hatalmas sikert aratott kisméretű terepjáró az Evoque vonalait követi. A belépő szintű modellt a Freelandert, hosszabb távon leváltó Discovery Sportnak pontosan az lesz a feladata, hogy megtartva a Freelander korábbi vásárlóközönségét új, a divatosabb megjelenést kedvelő vásárlóréteget is elérjen.

Az Evoque-nál nagyobb, hétüléses SUV éppen ezért a külsőségeiben jelentősen eltér a korábbi nyersebb formájú terepjárótól. A sportosabb forma valamivel alacsonyabb autót is jelent az elődhöz képest 15 milliméterrel alacsonyabb a kasztni, miközben 91 milliméterrel hosszabb lett és tengelytávban 80 millimétert nőtt. A belső térben a prémium, de nem kényes összetevőkre törekedtek, a mai trendnek megfelelően a középkonzol már egy 8 colos info és média központot kapott.

A motortérben először egy, a Ford és PSA-konszern által is használt 2.2 literes dízel lesz 190 lóerővel és kizárólagosan öszkerékhajtással rendelhetően. A benzines változatba, amit az amerikai piacra szánnak egy 2.0 literes 240 lovas motor kerül. Később Disco Sportba bekerül a cég új, kisebb hengerűrtartalmú dízele is, amely egy 150 lóerős egység.

Land Rover
Land Rover
Land Rover
Land Rover
Land Rover
Land Rover



Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!