szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A japán márkák közül talán a Honda reklámjaiban van a legtöbb kreativitás. Mindig nagyon kidolgozva, elsősorban a technológiai fejlődést tudják szellemesen bemutatni.

A Honda a kétezres évek közepén elhagyta a kisméretű városi hobbiautók terepét, pedig nagyon népszerű modellel rendelkezett a szegmensben a HR-V-vel. Míg az ellenfelek pont kis SUV-oknál akadtak rá a növekedés motorjára – ez a szegmens tudott 21 százalékot nőni tavaly – addig a mindig sportos japán márka lemaradt erről a boomról. A konkurencánál megjelent az Opel Mokka, Nissan Juke, Citroen Cactus C4, Mazda CX-3, Peugeot 2008, Renault Captur.

Most, a hónap végén visszatér a Honda is, meglesz a nemzetközi bemutatója az új HR-V-nek. Ehhez csináltak a japánok egy ügyes, videós ízelítőt, éppen abban a stílusban, amiben a Honda szokta az ilyeneket csinálni. Finoman, szellemesen, elegánsan, nagyon tech-dizájnosan.



Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!