A reklámjaival mindig nagyon tud a Honda. Itt egy újabb
A japán márkák közül talán a Honda reklámjaiban van a legtöbb kreativitás. Mindig nagyon kidolgozva, elsősorban a technológiai fejlődést tudják szellemesen bemutatni.
hvg.hu
A Honda a kétezres évek közepén elhagyta a kisméretű városi hobbiautók terepét, pedig nagyon népszerű modellel rendelkezett a szegmensben a HR-V-vel. Míg az ellenfelek pont kis SUV-oknál akadtak rá a növekedés motorjára – ez a szegmens tudott 21 százalékot nőni tavaly – addig a mindig sportos japán márka lemaradt erről a boomról. A konkurencánál megjelent az Opel Mokka, Nissan Juke, Citroen Cactus C4, Mazda CX-3, Peugeot 2008, Renault Captur.
Most, a hónap végén visszatér a Honda is, meglesz a nemzetközi bemutatója az új HR-V-nek. Ehhez csináltak a japánok egy ügyes, videós ízelítőt, éppen abban a stílusban, amiben a Honda szokta az ilyeneket csinálni. Finoman, szellemesen, elegánsan, nagyon tech-dizájnosan.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.
Egy kiadós gombamérgezéssel indul François Ozon új filmje, a Ha megérkezik az ősz. A termékeny francia filmrendezővel az öregkori ráncok szépségéről, az Elemi ösztön nem múló vonzerejéről, egy szexi nagymamáról, egy pusztító családi vacsoráról és Nicole Kidman plasztikai beavatkozásairól is beszélgettünk.
Vasárnap hajnalban megvolt az eszkaláció, két nappal később a kapituláció is – nem így képzelnénk két atomhatalom háborúját. Irán megrogyott, de ennek a háborúnak valójában aligha van vége.
Látványosan távol tartotta magát a közel-keleti konfliktus értékelésétől Orbán Viktor. A kormányfőnek csak hazai használatra van mondása a fejleményekről.