Karácsony Gergely a valaha volt legnagyobb Pride-on: Ezen a napon Budapest Európa fővárosává vált – élő közvetítés a büszkeség napjáról
Kudarcba fullad a kormány hónapok óta tartó küzdelme, hogy betiltsa a Pride felvonulást. A HVG élő közvetítése.
A bajorok vadiúj versenygépe nem csak a Frankfurti Autószalon egyik legdögösebb modellje, de valószínűleg az egyik leggyorsabb is.
Megtartva a korábbi ígéretüket a bajorok a Frankfurti Autószalonon leplezték le a versenyszínekbe öltöztetett vadonatúj BMW M6 GT3 versenyautót. Az új vezérmodell megalkotása során a BMW Motorsport tervezőmérnökei előszeretettel merítettek az újdonság elődjének számító Z4 GT3 versenyautó által felhalmozott motorsport-tapasztalatából. Ezen túlmenően a németek szerint az új GT3 versenyautó számos járműtechnológiai innovációt is felvonultat, elsősorban a vezethetőség és a gazdaságosság területén.
Utóbbiakra példa az utcai modellből érkező, M TwinPower Turbo technológiával dolgozó V8-as benzinmotor alkalmazása, amely nagyobb teljesítményt és csúcsnyomatékot kínál az előd erőforrásánál. A BMW mérnökei büszkék arra is, hogy az ideális súlyelosztás és manőverezhetőség érdekében a középre pozícionált kagylóülés és a hosszú tengelytávolság kettőse olyan vezetési élménnyel és menetteljesítménnyel ruházza fel a BMW M6 GT3-at, amely szerintük eddig nem volt jelen GT kategóriában.
További említésre méltó tényező, hogy a szénszál-erősítésű műanyagból (CFRP) készült gyűrődési zónáknak és karosszériaelemeknek köszönhetően az M6 GT3 kevesebb, mint 1300 kilogrammot nyom a mérlegen, miközben a hatsebességes, szekvenciális versenyváltót a hátsó tengelyre szerelték, a karosszéria és az alváz légellenállását pedig szélcsatornában optimalizálták.
A BMW 2016-os verseny-csúcsmodellje a hosszú távú megbízhatósági versenyek megterheléseit figyelembe véve készült, miközben amellett, hogy egyszerre ígér megbízható, hatékony és könnyen fenntartható járműtechnológiát, a hosszú tengelytávolság miatt elődjéhez képest jelentősen finomabb kezelhetősége. A BMW Motorsport mindezeken felül átfogó motorsport-szolgáltatásokkal és gyors alkatrész-utánpótlással támogatja a jövőben a BMW M6 GT3-mal versenyző ügyfeleit.
Mindennek persze megkérik az árát a bajorok, hiszen az újdonság nettó ára 379 ezer euró, amely átszámítva mintegy 120 millió forintnak megfelelő összeg, ez viszont a versenysport költségeit figyelembe véve, és azt, hogy egy gyárilag felkészített, ütőképes versenyautóval van dolgunk még kedvezőnek is mondható.
Ha kíváncsi, mi mindent mutattak be eddig a Frankfurti Autószalonon, ide kattintva végigböngészheti a történéseket.
Ha nem szeretne lemaradni a Frankfurti Autószalon legfrissebb eseményeiről, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát. |
Kudarcba fullad a kormány hónapok óta tartó küzdelme, hogy betiltsa a Pride felvonulást. A HVG élő közvetítése.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Videóban üzent az esemény helyszínéről.
A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.
A Tisza Párt elnöke úgy nyilvánult meg a Pride-ról, hogy le sem írta a rendezvény nevét.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.