Ilyen túlzó reklám csak a Lamborghininek megengedett
A Lamborghini közzétette legújabb bikájához, a Huracan LP 610-4 Spyderhez készült első reklámját. Mint egy epikus hősköltemény.
hvg.hu
A mondanivaló lényege, ha elég gazdag vagy, még az időjárást is uralhatod.
Azért a Lamborghini mérnökei arra az esetre, ha mégse jönne a meteorológiai csoda, csináltak egy vászontetőt a kocsira, ami elektrohidraulikus szerkezetű és fekete, barna vagy piros színű vászonnal rendelhető, a nyitása/csukása pedig csak 17 másodpercbe telik, akár 50 kilométer/órás sebességig.
A spéci tető mellé kivehető szélfogó is jár, valamint típusspecifikus motorháztető fekete színű lamellákkal. A motortérben a Lamborghini jól bevált 5.2-es szívó V10-es blokkja 610 tagú ménest és 560 Nm csúcsnyomatékot ad a vezető kezébe.
Azt nem tudni, hogyan fogadja majd a reklámot a célközönség, de a múlt héten bemutatkozott újdonságnak a Frankfurti Autószalonon, a Ferrari 488 Spiderrel egyetemben, megint sikerült magára irányítania a rivaldafényt más gyártókkal szemben.
További autós érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.