szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Méghozzá egy Murcielagoból, amelyet természetesen hátsókerék-meghajtásúra kellett átalakítani a gyári összkerék helyett. A V12-es szívó benzinmotort viszont meghagyták, igaz a teljesítményét 650 lóerőre emelték.

Ha egyedi építésű sportautókról van szó a japánoknak nem kell a szomszédba menniük ihletet meríteni, hiszen a saját autós kultúrájuk is van annyira sokszínű, hogy az erre szakosodott műhelyekben hemzsegnek a különlegességek. Az ilyen műhelyek közé tartozik a Liberty Walk, ahonnan olyan extrém szélesítésekkel ellátott autók kerültek ki az utóbbi években, amik meghozták számukra a világhírt. A csapat élvezi is a rivaldafényt, és folytatják, amihez a legjobban értenek: sportautókat alakítanak át még extrémebbé.

Legújabb munkájuk egy igazi kuriózum, ugyanis elkészítették Daigo Sato profi driftversenyző legújabb versenyautóját, egy Lamborghini Murcielagót. Az eredetileg összkerékhajtású olasz szupersportautót az utolsó csavarig átépítették, a hajtlásláncot pedig átalakították hátsókerék-hajtásra, hogy a célnak megfeleljen. A szívó V12-es motort viszont érintetlenül hagyták, de a többi átalakításnak (például a verseny-kipufogórendszernek) köszönhetőn így is 650 lóerőre nőtt a teljesítménye.

A végeredmény önmagáért beszél, és egészen biztos, hogy rengeteg látványos videót fogunk még látni róla, de addig is érdemes megtekinteni a hét hónapos munkát kevesebb, mint másfél percbe sűrítve.


Aki pedig nem ismerné Daigo Sato munkásságát, annak itt egy remek ízelítő az úriemberről munka közben az 1000 lóerős Nissan GT-R volánja mögött.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!