A TechArt ismét megépítette az egyik leggyorsabb luxusterepjárót

A Magnum nevet viselő átalakított Porsche Cayenne motorházteteje alatt 700 lóerő lapul, amely 295 kilométer/órás végsebességet garantál a kéttonnás luxusbatárnak.

  • hvg.hu hvg.hu
A TechArt ismét megépítette az egyik leggyorsabb luxusterepjárót

A luxusautók tuningolására és átépítésére szakosodott vállalkozások közül a TechArt az egyik legjobban csengő név, ha Porschékról van szó. A német műhely komoly hírnévre tett szert az évek során, amely részben a 2004 óta elérhető Magnum nevet viselő Cayenne átépítésüknek köszönhető.

A nemrég megújult luxusterepjáróhoz ismét elkészült a legújabb Magnum csomag, amely ezúttal sem hoz szégyent a márkára, ugyanis még nagyobb teljesítményt csikartak ki a mérnökök a Turbo 4.8-as ikerturbós V8-as motorjából.

TechArt

Az Esseni Autószalonon bemutatkozó újdonság a gyárilag rendelkezésre álló 520 lóerő és 750 Nm maximális nyomaték helyett immáron 700 paripát és 920 Nm csúcsnyomatékot produkál, amely 4,1 másodperc alatt gyorsítja álló helyzetből százas tempóra a több mint kéttonás luxusbatárt, a végsebessége pedig eléri a 295 kilométer/órát.

Azért a TechArt mérnökei a hétköznapi használhatóságra is gondoltak, ezért normál üzemmódban 640 paripa áll rendelkezésre a Magnumban, míg a Sport gomb megnyomásával elérhetővé válik mind a 700.

TechArt

A teljesítmény növelésén túl a Magnum csomag másik fontos eleme az optikai tuning és a belső tér átalakítása, amiben szintén a legjobbak közé tartozik a német cég. A hatalmas légbeömlőkkel ellátott egyedi első lökhárító, a vészjóslóan domborodó motorháztető, a karosszéria-szélesítések, a 22-colos kerekek, továbbá a tetőspoiler és a dupla kipufogóvéggel közrefogott diffúzor már messziről egyértelművé teszi, hogy nem egy átlagos Cayenne-nel van dolgunk.

TechArt
TechArt
TechArt
TechArt
TechArt
TechArt

Friss autós hírekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.