szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A cég vezérigazgatója nem zárja ki a technológiai megújulást, de az még odébb lehet.

Míg a Porsche – minden bizonnyal a Volkswagen dízelbotrányának köszönhetően – úgy döntött, mégis csak belevág a teljesen elektromos meghajtással szerelt Porsche 911 fejlesztésébe, nem minden sportautókat gyártó cég gondolkodik hasonlóan. A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nemrég teljesen elzárkózott a dologtól, és a jelek szerint a Lamborghininél sem terveznek ilyesmit. Legalábbis egyelőre biztosan nem.

autoblog.com

Stephan Winkelmann, a Lamborghini vezérigazgatója korábban úgy nyilatkozott, a jelenlegi akkumulátor-technológia nem áll készen arra, hogy teljesítményvesztés nélkül tudják azt használni az olasz szuperautóban.

A szakember a Motor Authority-nak nyilatkozva elmondta, akár SUV-ról, akár sportautóról van szó, a cég elsődleges szempontja, hogy a várt teljesítményt nyújtsák az ügyfeleknek. Bár elismeri, ez nem épp a legkorszerűbb hozzáállás a dolgokhoz, addig nem akarnak váltani, amíg a technológia gyermekbetegségeit ki nem sikerül küszöbölni.

A cég azonban már látja az irányt, és ha az Urus valóban hibrid hajtással jön, szinte biztosra vehetjük, hogy előbb-utóbb ők is váltanak majd.

Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!