Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
43 külön kis szegmens alkotja az Aston Martinok szárnyas jelvényét. Mindegyik egyedileg készül a birminghami ékszerész negyedben.
Az idei évben ráadásul egyedi festésű márkalogókat kapnak a hosszútávú-világbajnokságban (World Endurance Championship) induló Aston Martinok.
A kézműves technológiával készülő kis plaketteket a sorozat 8 különböző helyszínéül szolgáló ország zászlajának színeire festik. Az elsőt éppen a most hétvégi Silverstone-i 6 órás alapján az angol uniós zászló színeire.
Az idei Aston Martin Vantage GTE, amellyel a WEC-ben részt vesznek, a 4.5 literes V8-as Vantage utcai autó származéka. Ugyan az az alumínium váz, mint a közúti járműé, akárcsak a motor. A lényegi különbség a súly, amely 400 kilóval kisebb, valamint néhány aerodinamikai elem, amely a tapadást szolgálja.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.