A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az utcai autók között a Veyron Super Sport az eddigi csúcstartó a 431 kilométer/órás végsebességével. A Chirontól 463 kilométer/óra feletti végsebességet várnak, ha feloldják benne az elektronikus korlátozást.
Amikor a Genfi Autószalonon bemutatták az 1500 lóerős W16-os motorral szerelt Bugatti Chiront sejteni lehetett, hogy képes lesz megdönteni a sorozatgyártású autók sebességrekordját, csak az volt a kérdés, hogy mennyivel, és mikor fog erre sor kerülni. A válaszhoz most közelebb kerültünk, ugyanis a napokban a márka vezérigazgatója, Wolfgang Dürheimer hivatalosan is megerősítette a brit AutoCar magazinnak, hogy már megkezdték az előkészületeket a csúcsdöntésre, amit jelenleg a Chiron elődjének számító 1200 lóerős Veyron Super Sport tart 431 kilométer/órával.
„Megpróbálunk felállítani egy új sebesség-világrekordot. Tudom, hogy a Chiron gyorsabb lesz, de azt nem, hogy mennyivel. Vannak erre vonatkozó előzetes kalkulációink, de mindig más ténylegesen az autóban ülni és véghez vinni” – nyilatkozta a Bugatti első embere. Hogy pontosan mekkora végsebességre számítanak azt nem árulta el, szakértők viszont 463 kilométer/órára számítanak. Természetesen ehhez fel kell oldani a Chironban az elektronikus sebességkorlátozást, ami az utcai verziókban hivatalosan 420 kilométer/óránál szabályozza a száguldást.
2010-ben, amikor a Veyronnal megfutották a rekordot, ugyanígy kikapcsolták benne a sebességlimitert, de ettől még Guinness-rekord hitelesítői elfogadták sorozatgyártású autónak. Ez a mostani próbánál is így lesz, amit 2018-ra terveznek, valószínűleg ugyanazon az Ehra-Lessien-i Volkswagen-tesztpályán, ahol anno a Veyron is megfutotta a rekordot.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.