Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Porsche, Bugatti, Ferrari, mind a Tesla mögé szorultak.
Nem egy olyan videót lehetett már látni, amiben a Tesla valamelyik modellje lazán kenterbe verte a nála jóval drágább, de belső égésű motorral szerelt autókat. A Model S simán porba alázott egy hivatalos versenygépet, lehagyta a Lamborghinit, a Model X pedig egy Ferrari ellen szállt harcba. Az elektromotoroknak köszönhetően a Tesla gépei egészen hihetetlen gyorsulásra képesek, és ha még a "nevetséges módot" is bekapcsolják rajta, nem nagyon van autó, ami képes lenne lehagyni.
Ezek alapján viszont az autógyűjtőkben felmerülhet a kérdés: mi értelme több millió dollárt költeni egy kocsira, ha ugyanazt a tejlesítményt egy nagyjából 130 ezer dolláros autótól is megkapni. A válasz valószínűleg a presztízsben keresendő, jelenleg ugyanis még mindig nagyobb élmény egy Bugatti Veyronban, vagy egy LaFerrariban feszíteni, mint egy Teslában, a számok azonban megmutatják az igazságot: tényleg felesleges ezekre a gépekre költeni.
A Bloomberg nemrég egy táblázatban foglalta össze, melyik autó mennyi idő alatt teljesíti a 0-60 mph-s tempót, és ehhez képest mennyibe kerül. Érdemes végignézni, a Tesla mennyire lazán veri kenterbe a mezőnyt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.