Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Európa legforgalmasabb autópályái mentén 400 gyorstöltő-állomás kiépítését kezdik meg 2017-ben.
A mai napon a BMW Csoport, a Volkswagen konszern, a Ford és a Daimler AG. vezetői Stuttgartban aláírták azt a megállapodást, melynek értelmében közösen építenek elektromos gyorstöltő-hálózatot Európa legforgalmasabb autópályái mentén. A projekt 2017-ben indul, első körben 400 töltőállomás kiépítésével, amiket 2020-ig akár több ezer követhet. A tervezett gyorstöltők 350 kW teljesítményre lesznek képesek, ami túlszárnyalja a Tesla gyorstöltőinek 120 kW-os értékét.
A tervezett gyorstöltőket CCS (Combined Charging System) csatlakozóval látják el, így többek közt a Nissan-Renault modellekkel nem lehet majd igénybe venni ezeket a villanykutakat, az eltérő szabvány miatt.
A nagyszabású közös projekt egyértelmű célja, hogy népszerűbbé tegyék az elektromos autózást, például olyan családok körében is, akik csak egyetlen autót engedhetnek meg maguknak, de ezt eddig a rövid hatótáv és a foghíjas töltőhálózat miatt nem tehették meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
Az ellenzéki politikus szerint ha a Tiszának kétharmada lenne, akkor Rogánt, Schadlt, Völnert, a Matolcsy-kör tagjait, és mindenkit, aki a magyaroktól lopott, bilincsben vinnék el.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.