A propaganda működése, az erotikus álmok titka és Lucas háborúi: a HVG nagy nyári könyvajánlója 1. rész
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
A dollármilliárdokat felemészítő légzsákbotrányban több mint 100 millió autó érintett világszerte, köztük több tízezer magyar is.
Még elképzelni sem tudjuk, mi járhat a japán Takata cég vezetőségének a fejében, de az biztos, hogy nem lennénk a helyükben. Az autókba szerelt légzsákokért felelős vállalat számára igazi rémálom volt a 2016-os év, tavaly májusban ugyanis már átlépte a 100 milliós számot azon autóknak a száma, amiket a hibás gyártás miatt vissza kellett hívni. Az autóipar eddigi legnagyobb botrányában – amiben nem mellesleg legalább 40 ezer magyar autó is érintett – gőzerővel keresték a felelősöket, a jelek szerint pedig meg is találták őket.
Az Engadget beszámolója szerint az Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériuma a vezetőség három tagját, Shinichi Tanakát, Hideo Nakajimát és Tsuneo Chikaraishit nevezte meg, mint a légzsákbotrány felelőseit. A vád szerint tudtak arról, hogy a szerkezet veszélyes lehet, a biztonsági jelentéseket azonban meghamisították.
A légzsákokkal az a probléma, hogy a felfújó pirotechnikai eszköz robbanótöltete idővel nedvességgel szívja meg magát, ami instabillá teszi a vegyületet, és így az eredetileg tervezettnél nagyobb erejű, repeszképző robbanást okozhat.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Mindenre gondoltak azok a csalók, akik a videónkban megszólaló áldozatokat átverték.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
Távozásuk után a közgyűlés határozatképtelenné vált.
Egyre többen teszik fel ezt a kérdést.
Kapu Tibor első magyar űrhajósként léphetett a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
Várnai László elnézést kért a felpofozott diáktól és a képviselőtársaitól is.