A propaganda működése, az erotikus álmok titka és Lucas háborúi: a HVG nagy nyári könyvajánlója 1. rész
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
A német gyártó ezen ikonikus modelljét az ígéretek szerint közúton legalább akkora élmény vezetni, mint versenypályán.
A 911-es Porschékból ma már szinte Dunát lehet rekeszteni, de ha valaki az összes közül a legőszintébb vezetési élményt kínáló modellt választaná, az csak és kizárólag a GT3 sorozatban gondolkodjon. A Genfi Autószalonon mutatkozott be a Porsche 911 GT3 aktuális új kiadása, melynek tradicionálisan hátul található motorja egyenesen a 911 GT3 Cup versenyautóból lett a közutakra szelídítve. A magas fordulatszámon pörgő motor sokak örömére még turbó nélkül állítja elő 500 lóerős maximális teljesítményét.
A módosított hátsókerék-kormányzású 911 GT3 a mérlegen mindössze 1430 kilogrammot nyom, melyből könnyen kiszámolható, hogy minden egyes lóerőnek csupán 2,86 kilogrammot kell mozgatnia. A 7 sebességes PDK duplakuplungos váltó segítségével alig 3,4 másodperc alatt megoldható a 0-100-as sprint, a végsebesség pedig 318 km/h. Amennyiben inkább a manuális hatsebességes váltóra szavazunk, a 0-100-as gyorsulás 3,9 másodpercnyi időt vesz igénybe, a kilométeróra mutatója pedig csak 320-nál pihen meg.
Az egyedi első légterelőket és szénszálból készített méretes hátsó szárnyat kapott kétszemélyes sportkocsi 25 milliméterrel alacsonyabban fekszik, mint a 911 Carrera S. A 360 milliméter átmérőjú GT-sportkormány a szuperdrága 918 Spyderből lehet ismerős, a Porsche Track Precision App alkalmazás révén pedig a regisztrált telemetriai adatok akár a mobilunk kijelzőjén is megjeleníthetők. Az új 911 GT3 már rendelhető a gyártó hazai képviseleténél: a 162 662 eurós (50,3 millió forint) bruttó alapárú német versenyző első példányait június közepén lehet majd átvenni. És ebben az összegben a 400 ezer forintos regisztrációs adó még nincs benne.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Idén is összegyűjtöttük azokat a könyveket, amelyekkel szívesen eltöltenénk a nyarat.
Mindenre gondoltak azok a csalók, akik a videónkban megszólaló áldozatokat átverték.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
Távozásuk után a közgyűlés határozatképtelenné vált.
Egyre többen teszik fel ezt a kérdést.
Kapu Tibor első magyar űrhajósként léphetett a Nemzetközi Űrállomás fedélzetére.
Várnai László elnézést kért a felpofozott diáktól és a képviselőtársaitól is.