Az ikonikus német sportkocsi következő generációját már javában tesztelik. Mutatjuk, hogy hogyan.
hvg.hu
A Porsche dolgai mostanság remekül alakulnak, hiszen a zuffenhauseni cég autói remekül fogynak, tavaly ráadásul átlagosan 4,9 millió forint nyereséget termelt minden egyes eladott négykerekű. Az egyre divatosabb sportos SUV-ok mellett a márka fő vonzerejét továbbra is a legendás 911-es típus adja, mely hamarosan meg fog újulni.
Az alábbi videón az látható, ahogy a 2019-es modellévű újgenerációs Porsche 911-est Észak-Európában közutakon tesztelik. A prototípus leginkább feltűnő újdonsága a minimalista, csíkszerű hátsólámpa, mely stílusában leginkább az 1500 lóerős Bugatti Chrion hátsó lámpájára hasonlít.
Az erősebb motorokkal, szélesebb karosszériával, nagyobb leszorítóerővel és még a korábbiaknál is nagyobb kanyartempóval kecsegtető új 911-es hivatalos bejelentési időpontja és várható indulóára egyelőre ismeretlen.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.