szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sokan talán nem tudják, de néhány autógyártó cég nemcsak autókat és motorokat, hanem kerékpárokat is készít. Ezúttal a Bugattin volt a sor.

Viszonylag kevesen vannak azok, akik kerékpárvásárláson gondolkodva ne egy 80-100 ezer forintos maximális értékhatárt lőnének be. Már ha újról beszélünk, hiszen néhány tízezer forintért már használtan is kiváló, strapabíró és jól kinéző bicikliket vehetünk. De mit csinál az, akinek egy 1500 lóerős Bugatti Chiron lapul majd a garázsában? Hát vesz (a jacht mellé) egy Bugatti biciklit!

Hogy őszinték legyünk, nehezen tudjuk elképzelni, hogy egy ilyen sportautó tulajdonosa csak úgy bringára pattanjon, de persze miért ne fordulhatna ez elő. Márpedig ha megtörténik, nem mindegy, mi van az ember alatt. Erre a gondolatmenetre juthatott a Bugatti is, amikor a luxuskerékpárokat gyártó PG-vel összeállva megalkották ezt a kétkerekűt.

Bugatti

A PG Bugatti Bike tökéletesen passzon az 1500 lóerős Chironhoz, és nemcsak megjelenésben. A PG szerint ugyanis a bringa 95 százaléka szénszálas anyagból készült, így nemcsak masszív, de pehelykönnyű is. Hogy egész pontosak legyünk, kevesebb mint 5 kilogrammot nyom az egész, tokkal, vonóval, nádi hegedűvel.

A Bugatti szerint viszont ez nem az a bicikli, amivel csak úgy elugranánk a közértbe, a cég ugyanis csak és kizárólag sportolásra, sportpályára ajánlja a darabot. Ez mondjuk nem is annyira baj, tekintve, hogy egy 39 ezer dolláros (kb. 11 millió forintos) árcédula fityeg az oldalán.

Bugatti

Már csak az a kérdés, hogy a Chironnak lesz-e külön tetőcsomagtartója, amivel a biciklit egy sportpályáig el tudják majd szállítani. Hiszen nem a közútra szánják, és azért az mégsem lehet, hogy csak úgy feldobják egy IFA platójára.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!