szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ezzel a nyitható tetejű olasz sportkocsival simán száguldhatunk akár 300 km/h feletti tempóval is. De persze csak az Autobahnon vagy egy versenypályán.

A Ferrari 2008-ban dobta piacra első kemény tetős kabrióját, az alacsonyabb árszegmensben rajtvonalhoz állt 460 lóerős Californiát. Ezt a 4,3 literes szívó V8-as motorral szerelt modellt aztán 2014-ben váltotta a 3,9 literes biturbó V8-assal felvértezett, 560 lóerőre felhúzott California T, melynek utódját most, nem sokkal a Frankfurti Autószalon előtt leplezték le az olaszok.
Ferrari

A lényegében derült égből villámcsapásként érkezett Ferrari Portofino motorházteteje alatt egy olyan 3,9 literes biturbó V8-as erőforrás található, mely immár 600 lóerős teljesítményre képes, 760 Nm-es maximális nyomatékát pedig a 3000-5200-as fordulatszámtartományban végig hozza. Hiába ez a legolcsóbb utcai Ferrari, a 0-100-as sprint még ennek a modellnek is csak 3,5 másodpercig tart, a végsebesség pedig 320 km/h.

Ferrari

Az elődmodellhez képest újdonság a harmadik generációs hátsó differenciálmű, az új elektromos kormánymű, a továbbfejlesztett lengéscsillapító, illetve a teljes egészében alumíniumból készített karosszéria. A külső és belső design tekintetében a nemrégiben kijött 812 Superfast és GTC4Lusso modellekre hasonlító, 4,58 méter hosszú, illetve 1,31 méter magas Ferrari Portofino árát egyelőre sűrű homály fedi.

A nagyközönség először a szeptemberi Frankfurti Autószalon tekintheti meg a hétfokozatú automataváltóval szerelt, 46-54 százalékos tömegeloszlású újdonságot.

Ferrari

 

Ferrari
Ferrari
Ferrari
Ferrari

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!