szerző:
hvg.hu

Az afganisztáni harcosok ezúttal nem a hajtáslánc, hanem a kasztni tekintetében alkottak hibrid modellt.

A GAZ-63-at váltó GAZ-66-os orosz teherautót 1964-ben mutatták be és kisebb-nagyobb változtatásokkal egészen a 90-es évek közepéig folyamatosan gyártották. Fejlesztése során a kiváló terepjáróképesség, az egyszerű kormányzás és a strapabíróság játszotta a legfontosabb szerepet.

A Mi-8-as orosz helikopter első prototípusa 1961-ben emelkedett a levegőbe. A közepes méretű szállító és támogató helikopter meghajtásáról két darab 1105 kW teljesítményű gázturbina gondoskodik.

A tálib harcosok pedig nem tettek más, mint nemes egyszerűséggel összeházasították az említett négykerekűt és légijárművet: a teherautó alvázára kiválóan ráapplikálták a helikopter kasztniját. A végeredmény egy ilyen, enyhén farnehéznek tűnő konstrukció lett:

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Videó: Hogyan ismerjük fel a kamuprofilokat?

Videó: Hogyan ismerjük fel a kamuprofilokat?

Ez a laptop egy feltöltéssel 12 órán át megy, ígéri a Google

Ez a laptop egy feltöltéssel 12 órán át megy, ígéri a Google

Gyerekét akarta lopásra rávenni egy férfi Győrben

Gyerekét akarta lopásra rávenni egy férfi Győrben

Caravaggio és Bernini művei Bécsbe költöznek

Caravaggio és Bernini művei Bécsbe költöznek

Karácsony Gergely a Lokált a közterületekről is kitiltaná

Karácsony Gergely a Lokált a közterületekről is kitiltaná

Az alábbi képeken látható emberekben egy közös: nem léteznek

Az alábbi képeken látható emberekben egy közös: nem léteznek