Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az afganisztáni harcosok ezúttal nem a hajtáslánc, hanem a kasztni tekintetében alkottak hibrid modellt.
A GAZ-63-at váltó GAZ-66-os orosz teherautót 1964-ben mutatták be és kisebb-nagyobb változtatásokkal egészen a 90-es évek közepéig folyamatosan gyártották. Fejlesztése során a kiváló terepjáróképesség, az egyszerű kormányzás és a strapabíróság játszotta a legfontosabb szerepet.
A Mi-8-as orosz helikopter első prototípusa 1961-ben emelkedett a levegőbe. A közepes méretű szállító és támogató helikopter meghajtásáról két darab 1105 kW teljesítményű gázturbina gondoskodik.
A tálib harcosok pedig nem tettek más, mint nemes egyszerűséggel összeházasították az említett négykerekűt és légijárművet: a teherautó alvázára kiválóan ráapplikálták a helikopter kasztniját. A végeredmény egy ilyen, enyhén farnehéznek tűnő konstrukció lett:
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.