szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Pont ezt a gondolatot vitte végig a bajor márka reklámcsapata is.

A BMW M-rajongóknak biztos nem újdonság az az egyedi M3-as pickup, amit 26 évvel ezelőtt építettek a sportautóból. A 30 éves születésnapját ünneplő modell kapcsán anno, mi is írtunk a platós autóról és még néhány M3-as csodabogárról.

Most egy reklám erejéig elővették újra a gyári garázsból a 2.3 literes motorú 200 lóerős teljesítményű autót, amelynek anno lecsapták a hátsó részét és platós autót faragtak belőle.

Az M-részleg szlogenje persze most is áll: „a túl sok mindig jó”. Még ha a reklám nem is a világ legeredetibb ötletére épül, de attól még működik.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!