Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az olasz vállalat a közeljövőben egy a Stelviónál nagyobb SUV-val fog előrukkolni.
Az Alfa Romeo a közelmúltban dobta piacra első divatterepjáró kategóriás modelljét, a Stelviót, mely a legfrissebb híradások szerint hamarosan egy nagy testvért fog kapni.
Az Audi Q7, a BMW X5, a Mercedes GLE és a Volvo XC90 közvetlen ellenfelének szánt újdonság típusjelzése egyelőre ismeretlen, az viszont már most biztosnak tűnik, hogy a Stelvio platformjára épülő újdonság a kis testvérhez képest nyújtott tengelytávval, nagyobb beltérrel, illetve mintegy 200 kilogrammal nagyobb tömeggel fog rendelkezni.
A nagyobb tömeg többek közt az új 48 voltos lágy-hibrid rendszer következménye, melyet többek közt egy 2 literes lökettérfogatú turbós négyhengeres benzinmotorral párosítanak össze az olaszok. Az új fejlesztésű rendszer összteljesítménye mintegy 350-400 lóerő lesz. Az Alfa Romeo nagy divatterepjárója várhatóan valamikor 2020 magasságában fog bemutatkozni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.