szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ráadásul a nagyon brutális G500-ból az emelt változat, ami még vagy húsz centivel magasabb is az átlagosnál.

A Mercedes-Benz G500 4x42 az egyik legkomolyabb terepjáró képességű autó, amelyből az úgynevezett portáltengelyes modell az igazán extrém kivitel. Most egy ilyet vett kezelésbe Jon Olsson, aki egyébként profi extrémsíző volt, de közben elkezdett autóátalakítással is foglalkozni és mára elég jó nevet szertett magának ebben a körben.

Sokat most nem cifrázta az átalakítást, egyszerűen levágták a monstrum tetejét, elhagynák az oszlopokat, az oldalsó ablakokat, mindent az ajtók teteje felett. Csak az első szélvédő maradhatott.

A kocsira feltették a Mercedes G63 6×6 kerekeit és gumiabroncsait, valamint egy rendes Akrapovic kipufogórendszer került alá és a szokásos fehér, fekete és szürke álcázás, ami Jon Olsson autóinak a sajátja. A motorháztető alatt a is történtek mechanikai változtatások, 780 lóerőre emelték a duplaturbós V8-as erejét.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!