szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ráadásul a nagyon brutális G500-ból az emelt változat, ami még vagy húsz centivel magasabb is az átlagosnál.

A Mercedes-Benz G500 4x42 az egyik legkomolyabb terepjáró képességű autó, amelyből az úgynevezett portáltengelyes modell az igazán extrém kivitel. Most egy ilyet vett kezelésbe Jon Olsson, aki egyébként profi extrémsíző volt, de közben elkezdett autóátalakítással is foglalkozni és mára elég jó nevet szertett magának ebben a körben.

Sokat most nem cifrázta az átalakítást, egyszerűen levágták a monstrum tetejét, elhagynák az oszlopokat, az oldalsó ablakokat, mindent az ajtók teteje felett. Csak az első szélvédő maradhatott.

A kocsira feltették a Mercedes G63 6×6 kerekeit és gumiabroncsait, valamint egy rendes Akrapovic kipufogórendszer került alá és a szokásos fehér, fekete és szürke álcázás, ami Jon Olsson autóinak a sajátja. A motorháztető alatt a is történtek mechanikai változtatások, 780 lóerőre emelték a duplaturbós V8-as erejét.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Elon Muskék titokban egy óriási akkumulátoron dolgoznak, a texasi hálózatra kötnék

Elon Muskék titokban egy óriási akkumulátoron dolgoznak, a texasi hálózatra kötnék

Kásler Miklós elmondta, hogyan látja a nőket

Kásler Miklós elmondta, hogyan látja a nőket

Megmagyarázta a kormányhivatal, mi a baj a hódmezővásárhelyi ingyenes buszjáratokkal

Megmagyarázta a kormányhivatal, mi a baj a hódmezővásárhelyi ingyenes buszjáratokkal