Az első tisztán elektromos hajtású Audi, amelyet továbbra is e-tron-ként emlegetnek, augusztusban mutatkozott volna be Brüsszelben. Június végén azonban lefújták a bemutatót – nagyjából azt követően, hogy az Audi vezérigazgatóját letartóztatták – hivatalosan, szervezési problémákkal indokolták a törlést, amit át is visznek Amerikába, egy későbbi, eddig nem ismert időpontra.

Az mindenesetre biztos, hogy egy 95 kWh kapacitású akkumulátorcsomaggal ellátott a NEDC szabvány szerint mintegy 500 kilométeres hatótávolságú autó érkezik, három villanymotorral, mintegy 430 lóerős teljesítménnyel. Tudni fogja a 150 kW-os szupergyors töltést is, amivel akár fél óra alatt lehet tölteni 80 százalékra. Az ilyen autók kiszolgálására terjeszkedik a BMW, a Ford, a Daimler és a Volkswagen-csoport közös töltőhálózata az Ionity.





Az egész beltér a maga módján nagyon technós, audis. Persze minden digitális, analóg műszerekről szó sem lehet. A minőség, a kárpitozás is láthatóan magas színvonalú, nagyot akarnak dobni a németek.
A kabintér hanghatásait is minimalizálni igyekeznek és ha már nincs motorzaj, cserébe azt ígérik, ilyen tiszta hifiélményt autóban még nem nagyon lehetett tapasztalni. Emiatt egy Bang & Olufsen 3D Sound System kerül a kocsiba 16 hangszóróval és 706 Watt teljesítménnyel.