A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A DS 3 Crossback megérkezett hozzánk is, és várhatóan ez lesz a francia DS márka kulcsmodellje.
A Peugeot-Citroën (PSA) csoport prémiummárkájával a DS-szel kapcsolatban mindig fontos hangsúlyozni, ahogyan azt ők is teszik, a DS nem a Citroën luxus változata, hanem 2015 óta egy teljesen önálló márka.
Az idén már volt egy premierjük a DS 7 Crossback révén, amelyet már tesztelünk is, és most megérkezett a márka második újdonsága is, a kisebb, 4,2 méteres crossover: a DS 3 Crossback.
A DS 3 Crossback is látványos vonalakkal rendelkezik, amelyek tartalmazzák a márka összes kulcsfontosságú elemét. Jellegzetesek a süllyesztett kilincsek, a cápauszony-rajzolatú B-oszlop, vagy a számtalan kristályformájú motívum. Ugyanilyen fontos a technológiai oldalról a DS Matrix Led Vision fényszóró, illetve az utastérben az elegancia, a bőr és Alcantara kárpitok, illetve a kézzel varrott, bőrborítású kormánykerék.
A motorjai közt a 100 lóerős a belépőszint, ami akár elég is lehetne, de rendelhető 130 és 155 LE-s teljesítményű benzinmotorokkal is, valamint 100 és 130 lóerős BlueHDi dízelmotorokkal. Teljesen új a 8 sebességes automata sebességváltó, amely a modellhez jár, leszámítva a két 100 lóerős változatot, amelyeket 6 sebességes kézi sebességváltóval lehet megrendelni.
A prémium kompakt SUV-k között is jönni kell ugyanakkor elektromos hajtással is, ez lesz ebben az esetben E-Tense néven a DS 3 Crossback. A zéró emissziós változat motorja 136 lóerős és 260 Nm-es nyomatékú, amelyet egy lítium-ion akkumulátor táplál 50 kWh kapacitással, ez a verzió egy töltéssel 320 km-t (WLTP) tud megtenni.
A DS 3 Crossback E-Tense 5 óra alatt tölthető fel egy 11 kW-os háromfázisú Wallboxról 80 százalékra.
Az alapmodell ára 7,19 millió forint (PureTech 100, kézi váltó, Elegance szint), a legolcsóbb dízel 7 640 000 forintba kerül (BlueHDi 100, kézi váltó, Elegance), a zöld rendszámos E-Tense kivitelnek még nincs listaára.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.