14,6 millió forinttól indul itthon a zöld rendszámos új VW Passat

Elődjénél 30 százalékkal nagyobb akkumulátor-kapacitással bír a szedánként és kombiként is kapható új plugin hibrid.

  • hvg.hu hvg.hu
14,6 millió forinttól indul itthon a zöld rendszámos új VW Passat
A Volkswagen nemrégiben varrta fel a 2014-ben debütált aktuális Passat ráncait, és ennek jegyében a hazánkban a zöld rendszám minden előnyét élvező GTE variáns is megújult.

A plugin hibrid hajtásláncú Passat GTE már rendelhető hazánkban, a szedán alapára 14,629 millió forint, a kombi pedig minimum 14,631 millió forint kifizetését követően vezethető haza.

Összehasonlításképp, a legolcsóbb 150 lóerős benzines és hatfokozatú kéziváltós Passat 9,66 millió forintba kerül.

VW

A Passat GTE lítium-ion akkumulátorának kapacitása 9,9-ről 13 kWh-ra nőtt, ami a WLTP-szabvány szerint mintegy 54-56 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Ez a régebbi NEDC-szabvány szerint körülbelül 70 kilométeres hatótávot jelent. Egy teljes feltöltés mintegy 4-5 órát vesz igénybe.

VW

Az újdonság meghajtásáról egy 156 lóerős turbós 1,4 literes benzinmotor és egy 115 lóerős villanymotor gondoskodik. A 218 lóerős összteljesítményű, illetve 400 Nm-es csúcsnyomatékú GTE 7,4 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 225 km/h.

VW

 

VW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.