Még halkabb lett az új Bentley Flying Spur utastere

Az alig két esztendős luxusszedánnak máris felvarrták egy picit a ráncait.

  • hvg.hu hvg.hu
Még halkabb lett az új Bentley Flying Spur utastere

A Bentley 2019 nyarán mutatta be a Flying Spur luxuslimuzin harmadik generációját. Az 5,32 méter hosszú és közel 2,5 tonna tömegű luxusautó első körben csak és kizárólag 6 literes biturbó W12-es erőforrással volt elérhető, nemrégiben pedig megérkezett a 4 literes biturbó V8-as motorral szerelt kicsit olcsóbb újabb kivitel.

Most pedig itt a nagyon enyhén ráncfelvarrt legújabb verzió, íme:

Bentley

Az újdonság vonalvezetése nem meglepő módon semmit sem változott, viszont érkezett egy Cambrian Grey fantázianevű új szürke fényezés, mellyel 63-ra bővült a típus színválasztéka.

A kékvérű brit gyártó fejlesztőmérnökei a legmodernebb számítógépes technika segítségével tovább csökkentették a már eddig is süketszoba jellegű utastér zajait: konkrétan 40 alkatrészt módosítottak úgy, hogy a Flying Spurban az eddiginél is nagyobb csend uralkodjon.

Bentley

A 2022-es modellévű típusnak gazdagodott az alapfelszereltsége, így mostantól alapáras tétel többek közt az elektromos csomagtérnyitás, a közlekedési tábla felismerés, a 360 fokos kamerarendszer, illetve az utastér ionizáló. Újdonság továbbá az ultravékony, 0,1 milliméteres lakkréteggel bevont nyíltpórusú fabetét díszítés.

Bentley

A 635, illetve 550 lóerős hajtásláncokhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.