szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A közel 300 lóerős motornak köszönhetően a méretes szedán alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.

Michelisz Norbert egészen a közelmúltig egy 5 ajtós kompakt Hyundai i30 N-nel versenyzett, idén azonban egy Elantra N szedánra váltott a himesházi pilóta. És most megérkezett ennek a versenyautónak az utcai változata, íme:

Hyundai
Hyundai

Az egyes piacokon i30 N Sedan néven forgalmazott, 4,67 méter hosszú Elantra N mozgatásáról egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely 280 lóerős teljesítményt, illetve 392 Nm-es nyomatékot ad le az első kerekekre.

N Grin Shift módban rövid ideig nagyobb töltőnyomást kapunk, ami 10 lóerős teljesítménytöbbletet jelent.

Hyundai

A hatfokozatú kézi-, illetve nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltóval rendelhető újdonság 5,3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.

Hyundai
Hyundai

A 245/35 ZR19-es Michelin Pilot 4S gumikon gördülő újdonság megerősített fékrendszert, adaptív futóművet és aktív szelepes sportkipufogót kapott. Opcionálisan 1 centiméterrel alacsonyabb vezetőpozíciót biztosító kagylóüléssel is rendelhető a típus.

Hyundai
Hyundai

Az egyelőre ismeretlen árú N Hyundai Elantra N első körben várhatóan Dél-Koreában lesz kapható.

Hyundai

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!