Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az idei rendezvény biztonsági hiányosságaira hivatkozik az Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA).
A HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számolt be arról az oldalán, hogy a Motorsport Világtanács december 15-i ülésén született döntése alapján jövőre nem lehet rali-Eb-futamot rendezni Magyarországon.
Az idei – sorban a harmadik – rali-Eb-futamra október végén került sor a Zemplénben, és a verseny során és utána is több kifogást emeltek a rendezés miatt. A kritikák szerint a nézők veszélyesen közel álltak a szakaszokon az autókhoz, a mentők irányításával is gondok voltak, miközben a versenyzői eredményeket is befolyásoló döntések születtek – írta a Formula.hu a verseny szervezéséről szóló cikkében.
A most szerdán megjelent hivatalos közleményben ugyanakkor az is szerepel, hogy amennyiben sikerül javítani a hazai versenyek biztonságát, akkor 2022-ben egy szerényebb, úgynevezett European Rally Trophy (ERT) futamra sor kerülhet, 2023-ra pedig ismét pályázhatunk a topkategóriás Rali Európa-bajnoki futam (ERC) rendezésére is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.