Egycsillagos biztonsági tesztet produkált a Dacia Jogger
A csillagok számát leginkább a biztonsági elektronikák hiánya, illetve fejlettségi szintje húzta le.
hvg.hu
A független európai intézet az EuroNCAP értékeléseire eddig is jellemző volt, hogy az olcsóbb modellek hátrányban vannak a szegényesebb alapfelszereltség miatt. A Dacia eredménye kapcsán azt írja a Totalcar, hogy a Dacia Jogger esetében maga a törésteszt sem lett tökéletes, ennek köszönhető az egy csillagos eredmény, a maximális ötből.
A felnőttek védelmére 70, a gyermekekére 69 százalékot kapott az autó. A tesztek során a combok és a mellkas kapott jelentősebb terhelést, illetve a hátsó utasok nyaksérülés ellen sincsenek eléggé védve. Ehhez jön az olcsóbb elektronikára kapott 39 százalék, és a gyalogosok védelmére – illetve annak hiányára – vonatkozó 41 százalék, és összesítésben már csak egy csillag járt a Joggernek.
A Totalcar megjegyzi, hogy a tesztek mai jellege miatt, ami az elektronikai asszisztenseket előtérbe helyezi, és a Jogger ebben nem túl erős. A Dacia az alacsonyabb ár érdekében nyilván a biztonságból is feláldozott valamicskét.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A ZAZ-trió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk. És persze a Csupasz pisztoly 4-ről, amiből kihagyták.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Vajon eljön az idő, amikor a boltok nekünk fizetnek majd azért, hogy náluk vásároljunk? Nem tudni, de tény, történelem során volt néhány furcsa példa arra, mi miért került kevesebbe és ennek mi lett a következménye. Elek Péter hozott is párat a Duma Aktuál közönségének.