Még sportosabb lett a legerősebb Skoda villanyautó

Az Enyaq iV nem csak jobban mutat ily módon, hanem a viselkedése is dinamikusabb vált.

  • hvg.hu hvg.hu
Még sportosabb lett a legerősebb Skoda villanyautó

A Skoda tavaly dobta piacra a Volkswagen ID.4 és az Audi Q4 e-tron cseh testvérmodelljének tekinthető és általunk is alaposan letesztelt Enyaq iV-t, melynek eddigi legsportosabb 80X kivitele 265 lóerős, illetve 425 Nm-es összkerekes produkciót ad elő.

Akadhatnak azonban olyanok, akik egy kicsit még sportosabb viselkedésűvé tennék a Skoda termetes villanyautóját, számukra készült a H&R új ültetőszettje.

HR

Az itthon 23,8 millió forintos alapárú 80X mellett a későbbiekben érkező 299 lóerős RS-sel is kompatibilis sportrugók 352 euró (140 ezer forint) ellenében elöl 30, hátul 25 milliméteres ültetést valósítanak meg.

HR

A 92 eurós (37 ezer forint) Trak+ révén pedig 16 milliméterrel szélesíthető a nyomtáv.

HR

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.