4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra a Skoda újdonsága
A Skoda Enyaq RS Race több mint három mázsával könnyebb az alapokat adó normál Enyaq RS-nél.
A Skoda Enyaq RS Race több mint három mázsával könnyebb az alapokat adó normál Enyaq RS-nél.
A bőven 300 lóerő feletti Skoda Elroq RS hazai indulóára meghaladja a 23 millió forintot.
Az 5,4 másodperces 0-100-as katapultálásra képes Elroq RS-nek alaposan megkérik az árát.
Megérkezett a Skoda Elroq RS, mely a valaha készült legfürgébb sorozatgyártású közúti Skoda.
Vázoljuk, hogy hogyan mutat kívül-belül a Magyarországon 18,9 millió forinton nyitó újdonság.
A teljesen új frontrésszel és modernizált technikával felvértezett Skoda Enyaq kétféle karosszériával kapható.
A 340 lóerős Enyaq RS utódjának érkezéséig az Enyaq Sportline a legsportosabb új elektromos Skoda.
A Skoda hivatalosan is leleplezte az új dizájnnal és modernizált technikával támadó Enyaq villanyautó testvérpárt, melynek kupé kivitele rekordalacsony légellenállású.
A Skoda Enyaq mindkét változatának alaposan felvarrják a ráncait.
A biturbó V6-os Praga Bohema ára adók nélkül is 600 millió forint magasságában mozog.
A kétféle kivitelben kapható Skoda Enyaq modernizált külsővel és hatékonyabb működéssel folytatja karrierjét.
A magas alapfelszereltségű és sportos hangvételű Skoda Superb Sportline szedánként és kombiként is rendelhető.
Nem, ez messze nem egy átlagos Skoda Citigo, hanem egy igazi kanyarvadász kis méregzsák.
Az olcsónak semmiképp sem nevezhető Enyaqnál jelentősen kedvezőbb áron csaphatunk le az új Elroqra.
A Skoda méretes divatterepjárójának legsportosabb verziója bőven 250 lóerő feletti teljesítményűnek ígérkezik.
Az Elroq fullos kivitele nem olcsó, cserébe viszont 6,6 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A magas alapfelszereltségű és sportos hangvételű Skoda Superb Sportline szedánként és kombiként is hazavezethető.
A plugin hibrid hajtásláncú Skoda Kodiaq hazai alapára megközelíti a 20 millió forintot.
Beárazták az elődjénél 20 lóerővel nagyobb teljesítményű új Skoda Octavia RS-t.
Adott esetben van pofája 3,5 literes átlagfogyasztást produkálni úgy, hogy közben elfér benne egy komplett család minden cókmókkal együtt, és még vezetni sem rossz, sőt! Osztrák és cseh utakon fogtuk vallatóra a Skoda Octavia legfrissebb változatát.