szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.

Az Alfa Romeo elérkezettnek látta az időt a Giulia és a Stelvio ráncfelvarrására, megérkezett a két modell modernizált új verziója:
Alfa Romeo
Alfa Romeo

A több év után is frissnek ható designon nem kellett sokat változatni, lényegében csak a fényszóró, a hűtőrács és a hátsó lámpa újult meg.

A 3+3 elrendezésű, üdvözlőfény funkciós új adaptív mátrix LED-fényszórós Alfa Romeók műszerfalát egy 12,3 colos képátlójú, személyre szabható tartalmú új digitális műszeregység uralja, ezenkívül pedig az OTA frissítési lehetőség mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Alfa Romeo
Alfa Romeo

Mostantól a Super jelenti a belépőszintet, ami felett a sportosabb hangulatú Sprint felszereltség áll, majd pedig a jobban felszerelt Ti, illetve Veloce következik a sorban. Újdonság a Competizione kivitel, mely matt szürke fényezést, vörös féknyergeket, adaptív futóművet, 21 colos felniket, Harman Kardon hi-fi-t, illetve bőrrel borított műszerfalat vonultat fel.

Alfa Romeo

A 160 lóerős dízelmotorral és hátsókerék-hajtással rendelhető, valamint összkerék-hajtással kombinált 210 lóerős dízel- és 280 lovas benzines egységgel szerelt új Giulia és Stelvio februártól lesz rendelhető, az árak egyelőre ismeretlenek.

Alfa Romeo

 

Alfa Romeo

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!